رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

رای گیری

با سپاس از همه دوستانی که در نظر خواهی وبلاگی شرکت کردند .تمام نظر ها در پایین آورده شده اند به نظر شما کدام گزینه مناسب تر است؟  

  

 

   

1.      سبد سالم

2.      سبد زمین پاک

3.      از زمین حمایت کنیم

4.      توشه مهربانی مادرم زمین

5.      کیسه سبز

6.      Earth: “Mayday Mayday…!!!”

7.      کیف خوب یکی از بهترین ابزارهای خرید بشری است

8.      من خرید میکنم پس هستم

9.      یک زمین و نه بیش

10. با کیسه عمرن با تو هرگز!!!

11. کیسه همراه

12. :-) 

13. پلاستیک نه

14. من دوست طبیعت هستم

15. من پارچه ای هستم

16. من پلاستیکی نیستم

17. من با طبیعت هستم

18. یک قدم به سوی سلامتی

19. دنیای بدون پلاستیک

20. بیایید با طبیعت آشتی کنیم...

21. زمین را دوست بداریم.

22. به فکر فردا باشیم

23. پلاستیک دشمن منه

24. حالا یک نفس عمیق بکشید

25.Stop White Pollution

26. مرا به خانه ات ببر! ..

27. کیسه پارچه ای بگیر ضرر نمی کنی!

28. دوست من زمین

29. سبز وپیر بشی زمین

30. سبز بمان زمین

31. بیایید با زمین آشتی کنیم

32. زمینم راحت نفس بکش

33. I'm less Harmful

34. من پلاستیک نیستم

35. زمین پاک بدون پلاستیک

36. پلاستیک دشمن زمین

37. ?

38. Rescue Bag

 

نظرات 13 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام بر بانوی سبز هرمزگان

به نظر من ردیف 20 مناسبه.

ضمنا انگیزه و پشتکار شما ستودنی‌ست!!!

سلام
ممنون از دلگرمی تان.

بهشب شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

سلام ۲۲

فرهاد شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://barbat-oud.blogfa.com

اصلاحیه
من نوشته بودم stop white pollution

white pollution اصطلاحی است که در مورد آلودگی های کیسه های پلاستیکی در طبیعت به کار یرده میشه. اگر در موردش جستجو کنید اطلاعات خوبی پیدا می کنید.

به نظر من ردیف 21 خوبه

sorryyyyyyyyyy
الان درستش می کنم.

لی شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ http://leee.us

اکثر موارد مخصوصا اون چیزی که من پیشنهاد دادم گزینه خوبی هستند

اما 15 - 19 - 27 - 35 -23- و ...
و البته هر دفعه می تونه چیزی روش نوشته بشه .

خواننده خامووش تو گاه روشن می شود :د یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

35 -ساده روان

راحیل سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://khodnevisha.blogsky.com

24 متفاوت بود

مریم چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

35-زمین پاک بدون پلاستیک

به نظر من همه پیشنهاد ها خوب بودند اما چیزی که من فکر می کنم این است که شاید خیلی از اطرافیان و مردم عام مفهوم و معنی همه این گزینه ها را آنطور که باید درک نکنند
باید گزینه ای انتخاب شود که برای حداکثر مردم قابل فهم باشد
البته همان طور که دوستان هم گفته بودند می شود هر سری متفاوت باشد اما برای آغاز حتما باید گزینه ای قابل فهم عموم باشد .

ممنون منا

با شما موافقم و ممنون از اینکه شرکت کردی

رضا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

35-زمین پاک بدون پلاستیک

میمند شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ

کیف کاغذی (پارچه ای) من دوست شهر من
چند تا از اون هم همرات داشته باش وقتی کسی پرسید این یعنی چی؟یه کیف بهش بده وبهش بگو که اون هم همین کار رو انجام بده.از انرزی جمعیش استفاده کن خیلی هم خرجی نداره تازه می تونی یه کاتالوگ کوچیک جمع وجور هم توش بذاری

میمند شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ

البته ۴ خیلی خوبه

لاتیدان یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://latidan2.blogsky.com/

سلام
به نظر من باید هدف گذاری دقیق تر انجام بشه تا بشه شعار متناسبی براش پیدا کرد
الان شعارها از حفظ زمین وهوای سالم تا مبارزه با پلاستیک و.. در نوسانه
باید اول مشخص بشه هدف کدام موضوعه دقیقا وگرنه بسیاری با هم نزدیک هستند
مجددا تاکید می کنم که اکثر مردم ما با فضای وب وموضوعات مطروحه در ان اشنا نیستند وشاید با تعجب به برخی مسایل نگا ه کنند و هدف را نگیرند

آرزو دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

21 , 22 خوبه

هدی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ق.ظ http://lucky-egg.blogsky.com

خیلی وقت بود نیومده بودم.......ااا چقدر فعالیت ماشالله ماشالله نوم خدا

منم نظر بدم؟؟؟

من میگم 5 خوبه و 24 و نظر اونی که گفت هردفعه یه چیزی باشه جمله هه خیلی خوووبه
موفق باشی منا

سلام
آره دلم برای کامنتات تنگ شده بود. خوشحالم که بازم اومدی
ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد