رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

پاکسازی ساحل به مناسبت روز زمین ( Cleaning the beach- April 22)

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

خیلی خیلی خوشحالم که میبینم در بین ما هنوز کسانی هستند که دغدغه های مهمتری از بوتاکس لب و عمل بینی دارند افتخار می کنم که دوستای خوبی مثل شما دارم و امیدوارم دست به دست همدیگه بتونیم هر روز بیشتر از روز قبل از زمینمون نگهداری کنیم.

سپاس از شما دوست عزیز به امید اینکه زمین جای بهتری برای همه موجودات باشد.

فرهاد محمدی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ http://barbat-oud.blogfa.com

سپاس. پیروز و رستگار باشید.
خدایا به ما بینشی عطا فرما تا عظمت زنجیره پرشکوه حیات را در زمین بشناسیم و ما را توفیقی عنایت فرما تا در پاسداری از آنچه در طبیعت به ما ارزانی فرموده ای تلاش کنیم .زیبایی ها و پاکی های زمینت را بستائیم و در جهت آلودگی ها و تخریب زمین گام برنداریم ، که بخوبی می دانیم بقای ما در گرو بقای زمین پاک است ...

آمین

محسن پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.polis.blogsky.com

خیلی دوست داشتم می آمدم اما
دانشگاه کلاس دارم....

سلام
سپاس از حس همراهی شما .
به امید دیدار در برنامه های آینده.

مجتبی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

اگرچه کیلومترها از شما فاصله دارم اما دلم همراه شماست دوستان...

هرجا هستید خوب و خوش باشید. سپاس از همدلی شما

موسا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ http://dirya.blogsky.com/

همان حس همراهی که محسن دارد بارها مرا در این جمع صمیمی حاضر کرده است .. اما اینبار راستش را بخواهید بی خبر ماندم.
خوبم که چون شمایی روی زمین نفس می کشند.

ممنونم موسا.

[ بدون نام ] شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ب.ظ

بابت اجرای برنامه از شما و تمام اعضا گروه تشکر می کنم. سازمان فرهنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد