رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

انتقام درخت (Tree's revenge)

اعتراف می کنم فکر درختان فرودگاه و اینکه هیچ کاری نتونستم براشون بکنم هر لحظه با منه. این حقیقت تلخ رو فهمیدم: درختان شهر ما شانسی تا الان دوام آوردن. ممکنه همین لحظه یکی از مدیران شهر تصمیم بگیره یه میدون رو تبدیل به چهار راه کنه یا فلان ساختمان رو روی سر درختان کهنسال بسازه. هیچ عامل باز دارنده ای بجز وجدان آدمها نمی تونه مانع بشه. من از جنس زندگی مردمانم خشمگینم. ما چقدر بلد نیستیم درست زندگی کنیم. تو همین حال و هوا بودم و قدم زنان می رفتم خونه که دیدم یه شاخه بازیگوش از زیر پله یه مغازه اومده بیرون و انگار به من نگاه میکرد. انگار می گفت نگران نباش ما درختا خودمون راهمونو باز می کنیم. راستی تا حالا فکر کردین که زمین در طول عمرش  همیشه خودشو نجات داده و این موجودات روی زمینن که منقرض میشن، نابود میشن و گونه های تازه دوباره میان روی این سیاره آبی و قشنگ؟ فکر کنم آدما تاوان سختی باید پس بدن.   

I should confess I can't stop thinking about airport trees which I couldn't save them. I figured it out, in my city tress are alive only by chance. At this moment one of the heads! Of city might think about changing a square to a junction or a building in a place with old old trees, nothing can stop them except human conscience . I am so furious with my people's way of life. We don't know how to live in the right way. On my way home these things were passing through my mind when I saw that little naughty plant. It seemed that it was looking at me , it was growing under a shop front step like it was saying : Don't worry we can care about ourselves, we can find our way.

Have you ever thought about this fact: Earth always save itself, creatures and species would go extinct. I think human beings would face it sooner or later !  

نظرات 9 + ارسال نظر
بهشب پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

چقدر زیبا در میان سنگ ها

زیبه اندیشان به زیبا می رسند :-)

دربه پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

من چفدر خوشحالم

منم

محسن شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ

:-)

لی شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.leee.us

حس و حال خوبی داشت ، هم متن ، هم عکس.

ممنونم

احسان ن شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ


مم نون از انتقال این حس خوب.
راستی تاوانش را خواهیم داد

طاهره پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام از وبلاگتون خوشم آمد. چون منم خیلی دغدغه ی طبیعت را دارم. خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید. من از طریق وبلاگ آقای عباسی با وبلاگتون آشنا شددم.
www.mosaferi.blogfa.com

سلام
ممنونم و خوشحالم از دیدن شما و وبلاگتان

ادریس جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

"فکر کنم آدما تاوان سختی باید پس بدن!"
موأفقم

:-)

میمند شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ق.ظ

مطلب نکته دار وخوبی بود.آگاهی نگرانی رو کمرنگ میکنه

و گاهی برعکس

Don چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام
از شما ممنونم،به خاطر حس بودن در رویای سبزی که همیشه دوست دارم توش باشم.
هر وقت از کارم خسته می شم،میام تو دیتاسنتر بین وبلاگتون قدم می زنم....

خوشحالم اگر یکی از نوشته ها باعث بشن رویه زندگی یه نفر به قدر سر سوزنی هم در جهت کمک به زمین متمایل بشه.

سپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد