رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

بازی وبلاگی شب یلدا

بازی وبلاگی شب یلدا

امسال این شهامت رو پیدا کردم که برای شب یلدا پیشنهاد یه بازی وبلاگی بدم. با اجازه وبلاگ نویسان کهنه کار .این بازی یه بازی واقعیه و هرکس می تونه یه تجربه ،  یه بازی یا هرچیز جالبی که دوست داره ( این چیز جالب میتونه دستور پخت یه غذای خوشمزه ، یاد دادن یه فوت و فن جدید مثلن یه گره کوهنوردی ، یه نکته توی سفر به طبیعت , یه نکته درباره رانندگی توی جاده یا هرچیزی باشه ) رو توی وبلاگش معرفی کنه


اریگامی


همه ما تا حالا موشک کاغذی درست کردیم به هنر تازدن کاغذ در ژاپن اریگامی می گویند.من یک نمونه ساده آن را به شما نشان می دهم : 

 


 

پ . ن : دوستانی که تمایل دارند  آجیل و تنقلات شب یلدا را با کودکان زلزله زده آذربایجان که هنوز در آخرین شب پاییز و اول زمستان سر پناه مناسبی ندارند قسمت کنند می توانند کمک های نقدی خود را از طریق لینک زیر واریزنمایند 

http://www.childf.com/News/Zelzele.htm

نظرات 9 + ارسال نظر
meymand یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ق.ظ

این کار دستی هست, بازی نیست

ا ؟ پس چرا من تا الان فکر می کردم بازیه!

بهشب یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

شب یلدا و بازی ایول خوشم آمد الان منتشر می کنم

من از شماها بازی وبلاگی شب یلدا یاد گرفتم

احسان یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام منا،مرسی ممنون شب یلدا خوبی رو داشته باشی

سلام احسان محیط بان ممنونم. تو هم همینطور

حامداحمدی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ

من وبلاگ ندارم , ولی وبلاگ خوندن رو دوست دارم . بازیهاشم همینطور

چه خوب ! اگه دوست داشتی می تونی تو این وبلاگ بازی معرفی کنی

انبا مینوو دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن
نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن
زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست
بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...

سلام

ممنون از شعر زیبا

احسان ن سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ


مم نون از بازی زیباتون, جالب بود.

برای پی نوشت هم سپاس

ممنون که شرکت کردید :-)

احسان ن پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ


مم نون ک تو بازی خودتون شرکت کردین!

:-)

ادریس پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

سلام بر منا

http://abi-sourati.blogsky.com/1391/09/30/post-77/

سلام

ممنون که شرکت کردی :-)

ماهی بالی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://mahibali.blogsky.com

از دعوتتون به بازی وبلاگی سپاسگذارم . اما متاسفانه نتونستن برای این بازی پستی بگذارم . اما راستش را بخواهید از چند روز پیش از یلدا بازی را شروع کرده ام . دارم با ظرف آب میوه یک لیتری شادلی و سان ایچ و .... آشیانه واسه پرنده ها می سازم و بالای درختا نصب می کنم . کافیه پاکت آب میوه رو بشورین بعد یه سوراخ دایره ای توش ایجاد کنید که پرنده ها بتونن برن تو جعبه ، چند تا سوراخ ریز هم پایین آشیانه بزارین تا هم هوا جریان پیدا کنه و هم اگر احتمالا آب بارون به آشیانه نفوذ کرد از تو سوراخ ها خارج بشه ، و بهتره که آشیانه رو جوری رنگ امیزی کنید یا با چسبوندن برگ و یا هر چی به ذهنتون میاد به محیط اطافش شبیه کنید . آشیانه دو میتونید افقی یا عمومی با سیم مفتول یا طناب جوری که شاخه ها آسیب نبینن بالای درختا نصب کنید . و امیدوار باشین که پرنده ها از اون به عنوان خونشون استفاده کنن .

چه جالب !
ممنون از اشتراک این ایده . اگر امکانش هست برامون یه عکس هم بفرستید. یا اینجا یا به ایمیل : monaradio@yahoo.com تا توی یه پست بصورت جداگانه به بقیه نشون بدیم :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد