رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

جاودانگی

جاودانگی.... 

 

 

 

من خودم را بر روی در و دیوار حک می کنم تا ابدی شوم! من همیشه و همه جا باید اعلام وجود کنم باید همه جا یک کپی از خودم paste کنم تا همه بدانند من وجود دارم . نوشتن بر روی در و دیوار هر بنا و حکاکی روی هر درختی و یادگاری نوشتن از خودم و دارو دسته و فک و فامیل و پلاک ماشین شهرم ،می خواهم بگویم من هستم و همیشگی ام.  

چندی است مدام در سفرم و شاهکار طبیعت را شاهدم. این تنگه زیبا در شمال بوچیر یکی از زیباترین جاهایی است که تابحال دیده ام و اینبار همه ی من های زغالی نوشته شده روی دیوارهای این تنگه بی نظیر را با آب چشمه خودش شسته ام. نمی دانم دوامش چقدر خواهد بود اما دست کم شاید... شاید من های دیگر با دیدن پاکی دیوارها به خود اجازه تجاوز به حریم آن را ندهند. چرا که مثل رد شدن از چراغ قرمز چهار راه دنباله رو ماشین اول بودن سهل و آسانتر است و گاهی اگر تنها باشیم و اولین، بیشتر حرمت نگه می داریم .  

پ.ن:  دیر بروز شدم چرا که در راه بوده و هستم. ممنون که هستید و می خوانید.   

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دربه شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

چه عجب
و چه خوب
که دوباره پیدات شد سفرخوبی داشته باشی

ممنون جناب دربه :-)

روح اله بلوچی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

امیدوارم این نوشته های زیبا و اقدام زیباتر تان تاثیر خودش رو بذاره.
چه خوب بود این " من های ذغالی"

منتشر میکنم با اجازه

سپاس . من هم امیدوارم

بهشب یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

چه حالی کردید خوشا به حالتان

جای شما خالی :-)

ادریس یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

دستت درست

;-)

سیدذبیح موسوی(کغار) دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://kghar.blogsky.com

سلام. عین اینو در بخش رودخانه. روستای پو زر میتونید ببینید. شکافهای باریکه ای روی زمین سنگی که رودخانه ای پهن و خنک زیر ان روان است. من چند تا عکس هم از اون جا گرفتم.

چه عالی . ممنون از معرفی

دوست سبز چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ق.ظ

قلمتون قشنگه ها.آفرین.

ممنونم :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد