رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

این چند کتاب

این چند کتاب  

 

 

 

اردیبهشت اوج شکوفایی بهار است. برای من چند سالی است که یادآور نمایشگاه کتاب هم هست هرچند سال به سال جذابیتش کمتر از قبل می شود و دلیلش هم محتوای کیفی آن است. به هر حال امسال هم سری به نمایشگاه کتاب زدم و از آنجایی که هنوز کتاب نخوانده زیاد دارم حتی یک جلد کتاب هم نخریدم . یاد کتابخانه ام افتادم و اینکه کتابهایی هستند که خواندمشان و از آنجایی که فرصتی برای خواندن دوباره یک کتاب ندارم تصمیم دارم با شما قسمت کنم . کتابهای توی عکس را خوانده ام پس هرکس دوست دارد می تواند آنها را داشته باشد. 

نظرات 10 + ارسال نظر
حامداحمدی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

من دوس دارم یکیشو بخونم

کدوم؟

ادریس پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

«چراغ‌ها...» رو طالبم!

حتمن

احسان ن جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ


چ قد خوب. برای زویا پیرزاد می شود کاری کرد!؟!

چرا که نه.

میگرن شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ق.ظ http://migrain.blogfa.com

سلام.
استخوان خوک و دست های جذامی عالی ست. باز هم میخواهمش. حال چه کنیم؟

محدوده جغرافیایی تان را مشخص کنید.

meymand شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ق.ظ

میمونه باخت پنهان اگه کسی نخواست .من هم کتاب بازی ها(اریک برن) رو اگه کسی خواست میتونم بهش بدم.ممنون از کار مثل همیشه قشنگت

ممنون استاد. حتمن

سیدذبیح موسوی(کغار) یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ http://kghar.blogsky.com

خوبه... یادم افتاد ویس و رامین و یه بار دیگه از کتاب خونم بکشم بیرون

چه عالی

سورویی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

دوستان کتابهایتان را میتوانید به کتابخانه های محلات ویا روستاها ی استانمان اهدا کنید خصوصا کتابخانه های غیردولتی

ممنون از پیشنهاد خوب شما . حتن به آن می پردازیم

احسان ن یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ


مم نون بانوی سبز. امانتی رسید دستم:-)

خوشحالم :-)

دربه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

چه کارخوبی جای تشکر بسیار دارد.
موفق باشی

درود بر دربه و سپاس از محبت شما

روح اله بلوچی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

حرکتی بسیار ارزشمند. مثل همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد