رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

زاینده رود

 

  

به یاد رودخانه زاینده رود  

  

روز وصل دوستداران یاد باد                   یاد باد آن روزگاران یاد باد
گر چه صد رود است از چشمم روان     زنده رود و باغ کاران یاد باد
راز حافظ بعد از این ناگفته ماند               ای دریغا رازداران یاد باد
 

“life giver”  also spelled as Zayandeh-Rood or Zayanderood, is the largest river on the central plateau of Iran, Isfahan Province(wikipedia)a.

بازیافت زباله های خانگی(Dustbin energy)

ای کسانیکه بازیافت نمی کنید... 

آیا می دانید انرژی  بازیافت نشده ی به هدر رفته در هر سطل زباله به طور متوسط می تواند درسال برق یک تلویزیون را به مدت 5000 ساعت تامین کند؟ 

 

The unreleased energy contained in the average dustbin each year could power a televition for 5000 hours 

رای گیری

با سپاس از همه دوستانی که در نظر خواهی وبلاگی شرکت کردند .تمام نظر ها در پایین آورده شده اند به نظر شما کدام گزینه مناسب تر است؟  

  

 

   

1.      سبد سالم

2.      سبد زمین پاک

3.      از زمین حمایت کنیم

4.      توشه مهربانی مادرم زمین

5.      کیسه سبز

6.      Earth: “Mayday Mayday…!!!”

7.      کیف خوب یکی از بهترین ابزارهای خرید بشری است

8.      من خرید میکنم پس هستم

9.      یک زمین و نه بیش

10. با کیسه عمرن با تو هرگز!!!

11. کیسه همراه

12. :-) 

13. پلاستیک نه

14. من دوست طبیعت هستم

15. من پارچه ای هستم

16. من پلاستیکی نیستم

17. من با طبیعت هستم

18. یک قدم به سوی سلامتی

19. دنیای بدون پلاستیک

20. بیایید با طبیعت آشتی کنیم...

21. زمین را دوست بداریم.

22. به فکر فردا باشیم

23. پلاستیک دشمن منه

24. حالا یک نفس عمیق بکشید

25.Stop White Pollution

26. مرا به خانه ات ببر! ..

27. کیسه پارچه ای بگیر ضرر نمی کنی!

28. دوست من زمین

29. سبز وپیر بشی زمین

30. سبز بمان زمین

31. بیایید با زمین آشتی کنیم

32. زمینم راحت نفس بکش

33. I'm less Harmful

34. من پلاستیک نیستم

35. زمین پاک بدون پلاستیک

36. پلاستیک دشمن زمین

37. ?

38. Rescue Bag